PICO totaalprojecten
Klant
Categorie
Briefing



Het verhaal
Pico, specialist in interieur- en totaalrenovaties, benaderde ons voor een rebranding om hun merk te versterken en te moderniseren. Na het formuleren van een merkstrategie kregen we een helder inzicht in het bedrijf en de mensen achter Pico. De focus lag op het opfrissen van het logo en de huisstijl, met als doel een sterk, herkenbaar merk te creëren. We streefden naar een branding die op een leuke, luchtige en visueel opvallende manier de essentie van Pico communiceert. Het logo vormde de basis, de kapstok waaraan we de gehele huisstijl zouden ophangen.
Het resultaat
De rebranding van PICO Totaalprojecten resulteerde in een frisse en professionele uitstraling die hun merk versterkt. We creëerden een vernieuwd logo, ontwikkelden een uitgebreide brandguide en verzorgden de bestickering van hun camionette en het ontwerp voor werkkleding. Daarnaast werd de huisstijl doorgetrokken naar een nieuwe website en werdbanners, terwijl we ook zorgden voor alle benodigde stationery. Het resultaat is een consistente, herkenbare merkbeleving die PICO Totaalprojecten in de markt onderscheidt.
