Droom, geloof, onderneem
Klant
Categorie
Briefing
Het verhaal
Een effectief campagnebeeld begint met een solide concept. Het simpelweg creëren van iets opvallends zonder substantie kan soms werken, maar wij streven naar diepgang.
Daarom stellen we onszelf diverse vragen: wie is onze doelgroep en waarom willen we hen bereiken? Hoe gaan we dit bereiken? Onze reis begint met het grondig analyseren van onze missie. Wie is die startende ondernemer? Moet deze persoon jong zijn? Is het een man, vrouw, X? Wij zijn ervan overtuigd dat ondernemerschap geen leeftijd kent. Het kan jonge of oudere mensen betreffen, ongeacht hun geslacht, ras of achtergrond.
Omdat de campagne in Halle wordt opgezet, richten wij ons voornamelijk op lokale ondernemers. Zij spelen een cruciale rol in het zinvol invullen van leegstaande panden. De steun die stad Halle geeft, zowel financieel als begeleidend, biedt een kans die zij met open armen moeten omarmen.
Kortom, wij voorzien alle benodigdheden om de lokale ondernemer naar een hoger niveau te tillen.
Het resultaat
We hebben grondig nagedacht over zowel een vast campagnebeeld als de bredere aanpak. Het benadrukken van de "mens" - de ondernemer - en het "idee" staat bij ons centraal, omdat we geloven dat zakendoen draait om mensen.
Hoe zorgen we ervoor dat toekomstige ondernemers onze campagne zien? We willen onze boodschap effectief overbrengen, zowel in print (advertenties, stickers, posters, enz.) als online (sociale media, onze website, video's).
Ons concept begon met het ontwikkelen van een video.
Waar komen ideeën vandaan? Voor iedereen is dat anders, maar vaak ontstaan goede ideeën op onverwachte momenten - tijdens ontspanning, gesprekken, of gewoon uit dagdromen. We geloven dat iedereen geweldige ideeën kan hebben; soms heb je gewoon een duwtje in de rug nodig om te beginnen.